Strategisch hotelmanagement

14 en 28 november 2018

In de hotelwereld regeert veelal de korte termijn: hoe krijg ik mijn kamers gevuld, waarbij ik gebruik maak van de beschikbare online en offlinekanalen en platforms.

Strategisch hotelmanagement Download programma

Programma

Strategisch hotelmanagement

Vul uw gegevens in en wij sturen u het programma direct per email.
Vul a.u.b. uw voornaam in.
Vul a.u.b. uw achternaam in.
Invalid Input
Vul a.u.b. een geldig e-mailadres in.
Vul a.u.b. uw telefoonnummer in
Invalid Input




Maak a.u.b. een keuze.


Maak a.u.b. een keuze.
Ga a.u.b. akkoord met het gebruik van uw persoonsgegevens voor de inschrijving van de nieuwsbrief.
Ga a.u.b. akkoord zodat wij aan de AVG voldoen en de brochure kunnen opsturen.
A.u.b. aanvinken of de code invullen

Aanmelden

Aanmelden

Invalid Input
Maak a.u.b. een keuze.
Vul a.u.b. uw voornaam in.
Vul a.u.b. uw achternaam in.
Vul a.u.b. uw adres in
Vul a.u.b. uw postcode in
Vul a.u.b. uw woonplaats in
Vul a.u.b. uw telefoonnummer in.
Vul a.u.b. uw e-mailadres in.
Invalid Input
Invalid Input

Adresgegevens voor de factuur

Invalid Input
Invalid Input
Vul a.u.b. uw postcode in
Vul a.u.b. uw woonplaats in
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input




Maak a.u.b. een keuze.


Maak a.u.b. een keuze.
Ga a.u.b. akkoord met het gebruik van uw persoonsgegevens voor de inschrijving van de nieuwsbrief.
A.u.b. aanvinken of de code invullen

Programma details

Maar hebt u weleens nagedacht over de langere termijn: hoe zorg ik er als hoteleigenaar voor dat ik over 5 jaar nog steeds een bloeiende organisatie heb? Het antwoord is even simpel als complex: door tijdig in te spelen of rekening te houden met nieuwe ontwikkelingen in de markt. 

Nog maar een paar jaar geleden stond de omzet bij veel hotels onder grote druk. Juist in die tijden is het van belang om onderscheidend te zijn. En dat vraagt om duidelijke keuzes. Keuzes die u baseert op trends en ontwikkelingen in de markt. Om er een paar te noemen: de rol van de traditionele sales nam de laatste jaren sterk af ten faveure van revenue management. Ook is de distributie, communicatie en marketing verschoven naar online kanalen (eigen website, Online Travel Agents zoals Booking, Expedia en marketingpartners zoals Groupon, Travelbird en Vakantieveilingen). Partijen die allemaal hun graantje mee willen pikken, ervoor zorgen dat de marges onderaan dunner worden, maar waar u uiteindelijk ook op moet inspelen.

In dit opleiding programma gaan we in op de trends en ontwikkelingen en de doorvertaling in een strategische hotelvisie. Welke elementen zijn er benodigd voor een dergelijk plan? Wat is de meerwaarde ervan? We besteden aandacht aan de aspecten van een goed plan, waarbij o.a. sales, distributie, pricing, positionering en branding aan bod komen. Voor de tweede dag bereidt u dan zelf u eigen businessplan voor.

Tijd & Locatie

Sibeliuslaan 13, Breda
14 en 28 november 2018 van 09.00 - 17.00

Nieuwsbrief

Inschrijven voor de nieuwsbrief

Nieuwsbrief

Wji houden u graag op de hoogte van ons aanbod aan programma's.

Vul a.u.b. uw voornaam in.
Vul a.u.b. uw achternaam in.
Invalid Input



Maak a.u.b. een keuze.


Maak a.u.b. een keuze.
Ga a.u.b. akkoord met het gebruik van uw persoonsgegevens voor de inschrijving van de nieuwsbrief
A.u.b. aanvinken of code invoeren

Partners

  • BARIN
  • Jong Logistiek Nederland

© Copyright 2017 NHTV Executive Education
Alle rechten voorbehouden