In de huid van je klant kruipen zou niet zo moeilijk moeten zijn, toch?

Customer experience is en blijft een hot topic.

In de huid van je klant kruipen zou niet zo moeilijk moeten zijn, toch?

Toch komt er veel bij kijken om klanttevredenheid te bereiken en nog een stapje verder; de customer experience. 
Het bieden van een goede service gaat niet vanzelf maar werkt alleen wanneer het in het DNA van werknemer en organisatie te zit. Zo heeft een survey eens in het jaar weinig zin, je dient namelijk iédere dag naar je klant te luisteren en durf de klantbeleving centraal te stellen. Natuurlijk bestaan er financiële doelstellingen want er geld moet verdient worden maar wanneer je vetrekpunt de klantbeleving is, zullen processen en structuur hier op een heel andere manier ingericht worden.

Benieuwd naar het hele artikel? Die lees je hier.

dinsdag 7 november 2017

Nieuwsbrief

Inschrijven voor de nieuwsbrief

Nieuwsbrief

Wji houden u graag op de hoogte van ons aanbod aan programma's.

Vul a.u.b. uw voornaam in.
Vul a.u.b. uw achternaam in.
Invalid Input



Maak a.u.b. een keuze.


Maak a.u.b. een keuze.
A.u.b. aanvinken of code invoeren

Partners

  • BARIN
  • Jong Logistiek Nederland

© Copyright 2017 NHTV Executive Education
Alle rechten voorbehouden