'Op een eigen manier hospitality uitstralen naar de gast, werkt het beste'
'Eigen initiatief wordt beloond. Ik denk dat op een eigen manier hospitality uitstralen naar de gast het beste werkt.' aldus Leon Dijkstra (Eden Hotels-directeur).

Vanaf 12 februari jl. prijkt het oer-Hollandse Eden Hotels op de gevels en verdwijnt het Hampshire logo. “Elk hotel heeft zijn eigen kwaliteiten. Ons aanbod is zo divers dat we moeilijk één lijn kunnen trekken. Onder de vlag van Eden Hotels kan elk hotel zijn eigen invulling geven. Dat is onze kracht.”
Een hotel in hartje Amsterdam is toegespitst op de individuele reiziger en een hotel in de provincie hecht meer waarde aan vergaderaccommodatie. Elk hotel kent dus zijn eigen kwaliteiten.
Bent u benieuwd hoe u uw lange termijn strategie goed kan uitwerken? Op 4 en 25 april vertelt o.a. Leon Dijkstra over het maken van een toekomst bestendige strategische visie. Mis het niet!
Meer informatie: https://www.nhtv-execedu.nl/opleidingen/strategisch-hotel-management
Bron: https://www.hospitality-management.nl/eden-hotels-een-keten-die-geen-keten-i