Strategisch hotel management

In de hotelwereld regeert veelal de korte termijn: hoe krijg ik mijn kamers gevuld, waarbij ik gebruik maak van de beschikbare online en offlinekanalen en platforms.

Strategisch hotel management
Download programma

Programma

Strategisch hotel management

Vul uw gegevens in en wij sturen u het programma direct per email.
Vul a.u.b. uw voornaam in.
Vul a.u.b. uw achternaam in.
Invalid Input
Vul a.u.b. een geldig e-mailadres in.
Invalid Input
Invalid Input




Maak a.u.b. een keuze.


Maak a.u.b. een keuze.
A.u.b. aanvinken of de code invullen

Aanmelden

Aanmelden

Invalid Input
Maak a.u.b. een keuze.
Vul a.u.b. uw voornaam in.
Vul a.u.b. uw achternaam in.
Vul a.u.b. uw telefoonnummer in.
Vul a.u.b. uw e-mailadres in.
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input




Maak a.u.b. een keuze.


Maak a.u.b. een keuze.
A.u.b. aanvinken of de code invullen

Maar hebt u weleens nagedacht over de langere termijn: hoe zorg ik er als hoteleigenaar voor dat ik over 5 jaar nog steeds een bloeiende organisatie heb? Het antwoord is even simpel als complex: door tijdig in te spelen of rekening te houden met nieuwe ontwikkelingen in de markt. 

Nog maar een paar jaar geleden stond de omzet bij veel hotels onder grote druk. Juist in die tijden is het van belang om onderscheidend te zijn. En dat vraagt om duidelijke keuzes. Keuzes die u baseert op trends en ontwikkelingen in de markt. Om er een paar te noemen: de rol van de traditionele sales nam de laatste jaren sterk af ten faveure van revenue management. Ook is de distributie, communicatie en marketing verschoven naar online kanalen (eigen website, Online Travel Agents zoals Booking, Expedia en marketingpartners zoals Groupon, Travelbird en Vakantieveilingen). Partijen die allemaal hun graantje mee willen pikken, ervoor zorgen dat de marges onderaan dunner worden, maar waar u uiteindelijk ook op moet inspelen.

In dit opleiding programma gaan we in op de trends en ontwikkelingen en de doorvertaling in een strategische hotelvisie. Welke elementen zijn er benodigd voor een dergelijk plan? Wat is de meerwaarde ervan? We besteden aandacht aan de aspecten van een goed plan, waarbij o.a. sales, distributie, pricing, positionering en branding aan bod komen. Voor de tweede dag bereidt u dan zelf u eigen businessplan voor.

Data
4 en 25 april 2018

Investering
€ 1.495,00 per persoon exclusief btw
€ 1.395,00 per persoon indien u met een collega komt

Interesse? Houd mij op de hoogte van de eerstvolgende datum van dit programma.

Houd mij op de hoogte

Houd mij op de hoogte

Invalid Input
Vul a.u.b. uw voornaam in.
Vul a.u.b. uw achternaam in.
Vul a.u.b. uw e-mailadres in.
Invalid Input




Maak a.u.b. een keuze.


Maak a.u.b. een keuze.
A.u.b. aanvinken of de code invullen

Eerstvolgende programma

Strategisch hotelmanagement
4 en 25 april 2018

Strategisch hotelmanagement

Lees meer

Nieuwsbrief

Nieuwsbrief

Wji houden u graag op de hoogte van ons aanbod aan programma's.

Vul a.u.b. uw voornaam in.
Vul a.u.b. uw achternaam in.
Invalid Input



Maak a.u.b. een keuze.


Maak a.u.b. een keuze.
A.u.b. aanvinken of code invoeren

© Copyright 2017 NHTV Executive Education
Alle rechten voorbehouden