Hotel & facility

Onlangs presenteerde de gastvrijheidssector haar visie “Vinden, verrassen en verbinden”. Het verrassen van uw gast vraagt om meer aandacht voor excellente service, vakmanschap en oprechte interesse voor uw gast.

Hotel & facility

Hotel management
Uiteindelijk zijn u en uw werknemers het die waarde toe kunnen voegen aan de gastbeleving. Vooral in een veranderende markt met kritische consumenten kan het niveau van uw gastvrijheid bepalend zijn voor de overlevingskans van uw bedrijf.
Kent u uw gast daadwerkelijk? Weet u wat zijn wensen, motivaties en interesses zijn en speelt u hier al voldoende op in? Is uw personeel voldoende uitgerust om het verschil te maken voor uw gast? En, is uw personeel voldoende in staat om ook op strategisch niveau mee te denken en kansen te zien voor uw bedrijf?

Deze nieuwe ‘gastmarketing’ vraagt om professionalisering van de branche. Een van de meest belangrijke onderdelen hiervoor is dan ook investeren in ‘menselijk kapitaal’.  NHTV Executive Education stelt het stimuleren en faciliteren van persoonlijke ontwikkeling en vakmanschap centraal.

Korte programma’s die hier goed op aansluiten zijn Marketing van uw gast, De principes van revenue management, Experience Design, Van Big data naar gepersonifieerde data, Leiderschap in de hotelbranche en Strategisch Hotel Management.


Facilitair Management
De facilitaire afdeling is de drijvende kracht achter elk bedrijf. Goed georganiseerd facilitair management kan namelijk het verschil betekenen en echt waarde toevoegen aan de core business van een bedrijf. Als facility manager van nu bent u een sparringpartner op strategisch niveau van organisaties. U monitort tenslotte het kloppende hart van de organisatie. Het gaat constant om ‘connecting te dots’ om alles zo soepel mogelijk te laten verlopen. Of het nu een luchthaven, een ziekenhuis, een schoonmaakbedrijf of het hoofdkantoor van een multinational betreft.

De laatste jaren zijn er heel wat ‘dots’ bij gekomen om te verbinden en zijn er steeds meer ballen om hoog te houden. Hedendaagse technologie kan u hier een handje in helpen, maar weet u hier genoeg van om er mee te kunnen werken? Zijn uw communicatieve vaardigheden goed genoeg ontwikkeld om uw visie uiteen te zetten op strategisch niveau? En hoe vult u de steeds groter wordende vraag naar gastgerichtheid in steeds minder tijd in? 

NHTV Executive Education kent de uitdagingen waar u als facilitair manager voor staat. We helpen u graag verder met uw opleidingsvraagstukken om uw werkzaamheden zo soepel mogelijk te laten verlopen.  

Interesse? Houd mij op de hoogte van de eerstvolgende programma's met betrekking tot Hotel & facility.

Houd mij op de hoogte Direct contact

Houd mij op de hoogte

Invalid Input
Vul a.u.b. uw voornaam in.
Vul a.u.b. uw achternaam in.
Vul a.u.b. uw e-mailadres in.
Invalid Input




Maak a.u.b. een keuze.


Maak a.u.b. een keuze.
Ga a.u.b. akkoord met het gebruik van uw persoonsgegevens voor de inschrijving van de nieuwsbrief.
Ga a.u.b. akkoord met het gebruik van uw persoonsgegevens om u op de hoogte houden.
A.u.b. aanvinken of de code invullen

Eerstvolgende programma

Strategisch hotelmanagement
14 en 28 november 2018

Strategisch hotelmanagement

Lees meer
Maak zelf een Real Time marketingcampagne
maandag 3 december 2018

Maak zelf een Real Time marketingcampagne

Lees meer
Revenue Management Essentials
31 oktober 2018 OF 14 november 2018

Revenue Management Essentials

Lees meer

Nieuwsbrief

Inschrijven voor de nieuwsbrief

Nieuwsbrief

Wji houden u graag op de hoogte van ons aanbod aan programma's.

Vul a.u.b. uw voornaam in.
Vul a.u.b. uw achternaam in.
Invalid Input



Maak a.u.b. een keuze.


Maak a.u.b. een keuze.
Ga a.u.b. akkoord met het gebruik van uw persoonsgegevens voor de inschrijving van de nieuwsbrief
A.u.b. aanvinken of code invoeren

Partners

  • BARIN
  • Jong Logistiek Nederland

© Copyright 2017 NHTV Executive Education
Alle rechten voorbehouden